úterý 12. dubna 2016

Volný den....

....si užívám na zahrádce.


Po dlouhé době mám volný den, a protože je krásně, obhlížím a vychutnávám si krásu
 na naší malé zahrádce.
Ráda vám ukážu, co mě těší a z čeho mám radost. 
A hned se zastavím u těchto malých macešek. Minulý rok jsem měla úplně stejné. 
Aniž bych tušila, květináč zůstal přes zimu v altánku a v něm i staré macešky. 
Při jarní obhlídce koukám, oni se vysemenily a nyní jsou takto krásné.




Mandloň už začíná krásně kvést. 
Na jaře je velkou ozdobou zahrady,..... vždy se na to moc těším.


Pod mandloňkou opět macešky.


A zde moje truhlíková zahrádka.


Fialky,...ani nevím, kde se zde vzaly. Že by od sousedů?


Radost mám z josty, minulý rok vůbec nekvetla a i listy byly bídné.
Letos je prozatím pěkná a hodně kvete. 


Kolem bzučí čmeláci, a tak jsem se snažila jednoho čmeláka vyfotit, 
ale on ne a ne zapózovat.
Nakonec se mi ho přece jenom podařilo zachytit, ale byl to mžik. 
To víte, měl napilno.



A zde byly nádherné kopřivy, které jsem si hýčkala.
Každé jaro si z nových kopřiv vařím čaj, ale...... takto to dopadá, když pošlete manžela
 na zahradu a on vypleje i to, co nechcete.
:-)


Mějte se krásně a užívejte si jarní dny.

Jarka


2 komentáře:

  1. Moc hezké fotky,krásně to u vás kvete!Moc zdravím a přeji samé prima dny Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško krásné jarní fotky... a ty macešky.. super! :-) holky šikovný :-)Je u vás nádherně♥ Krásné jaro :-)

    OdpovědětVymazat