neděle 6. prosince 2015

Sirup na posílení imunity.


                                                      

Nastává období nejrůznějších infekcí, a pokud máte děti, tak víte, 
že jedno přinese domů nějakého bacila, toho předá dalšímu dítku a začíná kolotoč, 
který někdy přetrvává až do jara (alespoň u nás to tak je :-o)
Zkusila jsem sirup, který je na přípravu rychlý, chutný a hlavně zdravý.

Postup:

oloupu čerstvý zázvor a nakrájím na plátky
vložím do sklenice
na vrstvu zázvoru dám nakrájený pomeranč, 
(může být i citrón, ale já ho nedávám, protože zázvor tělo zahřívá a citrón tělo chladí)
přidám hřebíček a skořici
takto vrstvím, až bude sklenička plná
vše zalít medem

Sklenici uzavřu, nechám odležet v chladu tři dny. Nedávejte do lednice.
Po třech dnech můžete sirup zcedit a užívat každé ráno lžičku.
Já necedím, dávám 3-4 lžičky a zaliji horkou vodou.
Je to úžasný, lahodný nápoj.


Pokud půjdete na návštěvu, může to být i prima dárek.

Mějte pohodové dny plné zdraví.






3 komentáře:

  1. Dělám také, ale bez koření a právě s tím citronem. A uchovávám v lednici :-)
    Necedím, ale nechávám tak a pak nechám trochu vychladnout převařenou vodu a dělám si čaj :-)
    U nás ho piji jen já.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaruško,

    děkuji za milou návštěvu.
    Nyní mám sirup také v lednici, pouze 3 dny nechám odležet v chladu.
    Musím se přiznat, že se těším, až vyzkouším i variantu s citrónem. :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, tohle já obdivuji,protože takové dobroty dělat moc neumím..vypadá to skvěle!!

    OdpovědětVymazat