pátek 12. února 2016

Jaro v domě...


 ...vykouzlil hyacint.


U nás venku to vypadá na jaro.
Jaro si můžeme doma vykouzlit pomocí květin.
U hyacintu si můžete přítomnost jara užít i díky jeho nádherné vůni.
V prvních dnech to byla opravdu nádherná, osvěžující vůně. 
Než mně došlo, že vykvétá hyacint, zkoumala jsem, jaký parfém dcera použila. :-)
Pak se naše dekorace rozvinula naplno a vůně začala být nesnesitelná.
Takže vyfotit a přestěhovat do místnosti, kam nikdo nechodí.





Místo hyacintu mně nyní dělají radost růžičky, které mám od Kačenky a Natálky, 
ale zaplatil je tatínek. :-)



Mějte krásný a poklidný víkend!



1 komentář:

  1. Ty růže jsou nádherné :-)
    Hyacint má opravdu silnou vůni, ale nám stačilo dát jej na okno, aby jsme jej neměli přímo pod nosem a dělal mi radost stále :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat